Јакуб е член на лидерскиот тим на TikTok во Централна Европа и е одговорен за Client Solutions Team тимот. Тој се фокусира на воведување конкретни, full funnel решенија на платформата за клиенти во сите индустрии во регионот на CE.
Тој е дел од рекламната индустрија веќе 15 години и е страстен за дигитално рекламирање и дигитални бизниси. Пред TikTok, Јакуб има стекнато искуство во медиумските агенции во областа на планирање и купување при медиумски канали, креирање медиумски стратегии и пред сè, градење ефективни тимови.
Амин Сиала е меѓународен говорник и експерт за глобален маркетинг кој бил консултант за десетици водечки светски бизниси за финансии и е-трговија за зголемување на нивните приходи користејќи ги најновите стратегии за дигитален маркетинг. Како постар консултант, Амин ја водел програмата “Google Growth Program for Emerging Markets” и има работено со владини туристички одбори, платформи за размена на финансии, групи за е-трговија и бројни стартапи.
Со тоа што бил говорник и домаќин на настани во 13 земји, неговата енергија и едукативна содржина секогаш создаваат фасцинантна сесија. Тој обучил над 500 вработени на Google ширум светот за продажба и јавно говорење. Со искуство во електротехника и магистер по иновации, претприемништво и менаџмент од Империал колеџ Лондон, талентот на Амин лежи во поедноставување на сложените концепти и нивно претворање во лесно сварливи наративи со помош на податоци.
Елена е менаџер за експанзија во Frisbo efulfillment Moldova – европско решение за исполнување кое одговара на онлајн продавниците со мрежа од доверливи оператори за исполнување и smart провајдери на логистика. Развиеното решение на Frisbo им помага на продавачите да ги испорачуваат нарачките до своите клиенти поевтино, побрзо и полесно, правејќи ја е-трговијата навистина без граници. Елена има 13 годишно искуство во ИТ секторот со искуство во дизајнирање и развој на дигитални решенија и ИТ производи.
Тосин Оке се придружил на Payoneer во 2018 година и е директор за продажба на SMB во Европа, проширувајќи го локалното присуство на Payoneer низ Западна Европа. Тосин има богато искуство во Fintech и lending, откако претходно работеше во iwoca како нивен шеф за бизнис развој. Пред iwoka, Тосин бил олимписки спортист, каде што неговиот највисок светски ранг бил 6-то место.
Првата средба на Петар со дигиталните реклами се случила во 1998 година, оттогаш тој има стекнато и споделено искуства во сите аспекти на маркетингот, од продукција на видео/филм, медиумско планирање и купување до моменталната позиција на регионален Meta Client Partner во Httpool, овластен партнер за продажба на Меta. на неколку континенти.
Неговата експертиза е рекламна стратегија на платформите на Meta, Петар им помага на најголемите регионални огласувачи од различни индустрии, вклучувајќи e-commerce, игри и CPG, да го развијат својот бизнис.
Здравко Илиќ е виш експерт за трговија задолжен за трговија со услуги во Секретаријатот на ЦЕФТА. Има изградено околу 15 години професионално искуство работејќи во јавни и приватни организации на различни аспекти од ЕУ и регионалната интеграција. Тој поминал 10 години во Трговско-индустриската комора на Србија каде бил директор на претставништвото во Брисел и раководител на единицата за интеграција во ЕУ во Белград. Работел и како консултант на Светска банка, Европската комисија и други меѓународни организации. Освен српско-хрватски, зборува англиски и малку француски.
Во 2012 година, Немања ја основа својата компанија Military Shop Belgrade која произведува и дистрибуира уникатна и заштитна облека и опрема. Компанијата опремува полициски и воени единици, комунални претпријатија, општински администрации, државни органи, компании за обезбедување и ловечки продавници во Србија и во регионот. Military Shop работи на 6 пазари: Србија, Босна, Црна Гора, Македонија, Албанија и Унгарија, има постигнато над 1 милион продадени артикли онлајн, а се занимава и со извоз и увоз на производи од Русија, Германија, Грција, Словачка и Турција.
Никола Иванов е регионален директор за Западен Балкан во CloudCart и има долгогодишно искуство во имплементација на повеќе бизниси надвор од нивната главна локација, особено врз основа на културните разлики помеѓу Истокот и Западот. Во CloudCart, тој гледа добро воспоставена бугарска компанија чија технологија може да го поддржи локалниот успех на секој бизнис и да го изедначи со странски клиенти и партнери.
Размена Чекиќ Дуровиќ е Државен секретар во Министерството за економија на Р.Северна Македонија. На оваа позиција е од октомври 2020 година и нејзиното претходно искуство вклучува различни раководни позиции во Министерството за економија. Дипломирала и магистрирала на Универзитетот Св.Кирил и Методиј во Скопје со студии по економија.
Боркица Шекерова е Сениор Продукт Менаџер (Value Stream Owner) во Нетцетера, во делот безбедни дигитални плаќања.
Таа ја започнува својата кариера во телекомуникациската индустрија, од софтверски инженер, па преку продуктен менаџер одговорен за развој на бизнис решенија, до планирање на бизнис стратегии за претставување на нови продукти на пазарот.
15 годишното искуство стекнато во телекомуникациската индустрија ќе ја однесе во светот на дигиталните плаќања, при што ќе се приклучи во Нетцетера, една од водечките швајцарски софтверски компании, каде ќе се посвети на создавање компаниски продукти согласно меѓународниот EMV® 3-D Secure протокол за автентикација при онлајн плаќања. Работи на различни проекти во компанијата, меѓу кои е и развојот на Netcetera 3DS Server SaaS решението, кое постигнува голем интернационален успех.
Денес, таа е одговорна за портфолиото на продукти и услуги за поддршка и процесирање дигитални плаќања (Acquring) на Нетцетера, чија примарна цел е да им помогне на операторите на платни системи за дигитални плаќања, банките и онлајн трговците, во обезбедување на корисничка услуга со врвно ниво за безбедно но едноставно онлајн плаќање.
Дарко Перушески има над 25 годишно искуство во областа на информатиката, телекомуникациите и медиумите, имплементирајќи бројни проекти поврзани со дигитализација и воведување на компјутерска технологија во домашни фирми од реален сектор. Во своето 10 годишно искуство во водење и развој на, во тоа време, водечкиот медиум во земјата – А1 Телевизија, има изработено и имплементирано стратегии за развој на телевизијата од програмски и технолошки аспект, воведување на технолошки и програмски новини – како што е првиот медиумски веб портал со интернет редакција уште во 2000 година, прва комплетно внатрешно дигитализирана телевизија, прва телевизија која оствари соработка со најголемите американски филмски студија, прва телевизија која произведе мега шоу по лиценца – „Кој сака да биде милионер“, прва приватна телевизија која воведе сателитски канал – А1 плус.
Во неговото искуство се вбројува и оперативното раководење со стартот на првата дигитална терестријална платформа – Бум ТВ во рамките на Словенечки Телеком, реструктуирање на маркетинг компанија и зголемување на портфолиото на клиенти и развој, производство и дистрибуција на лиценцирани производи, како и осмислувањето и имплементацијата на првата македонска национална стриминг платформа – Gley.
Проф. Никица Мојсоска Блажевски е главен извршен директор на Македонија2025. Претходното искуство на Никица е во високото образование, како редовен професор и деканка на Факултетот за деловна економија, Универзитет Американ Колеџ-Скопје, како и во јавната администрација каде работела како раководител на Сектор за макроекономска политика, Министерство за финансии.
Никица има 20-годишно искуство како истражувач, консултант и советник за економски политики, социјални системи и политики, пазарот на труд, и образованието во Македонија, како и во регионот на Западен Балкан, со фокус на младите и родовиот аспект. Таа има работено со главните меѓународни економски организации и институции како што се Светска Банка, Меѓународната Организација на Трудот, RCC, УНДП, UN Women, и Европската Комисија. Мојсоска-Блажевски е автор на повеќе трудови со импакт фактор и неколку делови од книги. Била ангажирана како економски советник и советник за пазар на труд на неколку влади од Западен Балкан. Никица е член на одборот за ревизија на една од најголемите банки во Македонија и член на Управниот Одбор на Стопанската Комора на Северна Македонија. Таа, исто така, е член на престижни меѓународни научни организации.
Расим Мемагиќ е роден на 6 јуни 1979 година во Сараево. Работните навики ги стекна во семејната компанија Алма Рас, денес бренд лидер во производство и продажба на долна облека и облека за спиење.
Од 2001 година, тој активно учествува, заедно со остатокот од тимот, во развојот на брендот Алма Рас, врз основа на што е воспоставена соработка со големите трговски ланци.
Во 2006 година оваа компанија склучи договор за соработка со најголемиот европски производител на фин лен, Triumph int. Тој бил извршен директор на Алма Рас од 2014 до 2021 година, а од јануари 2022 година е генерален директор на компанијата и претседател на одборот.
Како генерален директор на компанијата и лидер на млад и амбициозен тим, тој е горд на резултатите што ги постигнуваат, а особено е задоволен од неговиот личен придонес во развојот на човечките ресурси и растот на над 1200 вработени. Приватно, тој сака да патува низ целиот свет и да запознава различни луѓе и култури.
Д-р Нина Ангеловска е претприемач, Жена Амбасадор за е-трговија на УНКТАД, Претседателка на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија и поранешна Министерка за финансии на Република Северна Македонија. Во 2011 година, Ангеловска ја ко-основаше водечката компанија за е-трговија во Македонија, Grouper.mk која го трансформираше пазарот на е-трговија во земјата. По десет години успешно водење и растење на компанијата во 2021 година, Grouper.mk стана дел од полската групација Asseco SEE.
Пасијата за е-трговија и желбата за придонесување кон промени ја поттикна да ја основа првата Македонска асоцијација за е-трговија во 2017 година. Таа беше дел од управниот одбор на Европската Асоцијација (ЕМОТА) и Стопанската комора на Македонија. Моментално е член на бордот на директори на Македонски Телеком.
Ангеловска работи на бројни прокети како консултат за е-бизнис, дигитална економија и е-трговија. Дополнително таа е често говорник на настани и конференции каде се стреми да ги мотивира младите да го искористат својот потенцијал.
Нејзината работа и придонес се широко препознани за што говорат бројните признанија и награди. Во 2018 се најде на листата на Forbes 30 Under 30 за Европа, а во 2019 беше именувана за Жена амбасадор за е-трговија на УНКТАД.
Драган Јосифовски е извршен директор и ко-основач на Paket. Тој го основа Paket во 2018 година како startup, а брзо станува најголемиот онлајн супермаркет и еден од водечките бизниси за е-трговија во Македонија. Во Paket има имплементирано посебно иновативни решенија поврзани со веб технологија, fulfillment системи, системи за достава и други автоматизации кои му помогнаа на Paket да стане лидер на македонскиот пазар и да се издвои како единствен е-трговец кој има високоразвиена инфраструктура. Магистрирал на Imperial College во Лондон во областа на стратегиски маркетинг.
Ненад Мирковиќ е меѓународен директор за маркетинг на брендови со повеќе од 15 години професионално искуство со спортски производи, работејќи за брендовите Nike и Jordan, FMCG и рекламните индустрии, на широк спектар на пазари, вклучувајќи ги Северна Америка, Западна и Источна Европа. Во неговата сегашна улога, тој е одговорен за раководството на функциите и тимовите кои ги водат сите активности за маркетинг, дигитални, комуникации и ангажман на потрошувачи за портфолиото на IQOS, низ Југоисточна Европа.
Тој е посветен на градење сила на брендот, поттикнување на побарувачката на потрошувачите и зајакнување на врската помеѓу брендот IQOS и неговите корисници на легална возраст, овозможено со холистички пристап каде офлајн и онлајн каналите создаваат синергија. Тој силно верува дека иновациите и новите технологии се овозможувачи на раст на брендот, па затоа ги вложува своите напори во интегрирање на Web 3.0 технологиите како што е NFT во стратегијата на брендот. Понатаму, тој е фокусиран на градење беспрекорно искуство во е-трговија и негување на потрошувачките заедници водени од високо сегментирано искуство со брендот и комуникација испорачана преку онлајн канали.
Ненад е страствен за спортот бидејќи учествувал во атлетиката на факултетско и професионално ниво.
Вања е одговорна за управување со развојот на регионалниот бизнис и пазарна стратегија за високо динамичните балкански земји. Од март 2019 година, таа е одговорна за развој и имплементација на стратегијата на компанијата за поддршка на растот на плаќањата со картички и електронски плаќања во четирите земји, за запознавање и воведување на иновациите и технолошките решенија на Mastercard и за изградба на долгорочни партнерства со клучните клиенти, владата, и јавниот сектор.
Бобан Милосавлески е коосновач на Vendor – Првата автоматизирана платформа за е-трговија во регионот. Специјалност му е развивање на стартапи, бизнис стратегии, креирање на нови продукти, вмрежување и продажба. Бобан работи на дигиталниот пазар во Америка, Франција, Шведска, Германија, Италија и на Балканот повеќе од 7 години. Активен е и како говорник и едукатор на многу домашни и меѓународни настани, а како граѓански активист се вклучува во унапредување на условите за спортување и едукација на младите во нашиот регион преку инфраструктурна и логистичка поддршка.
Сака да запознава нови луѓе и да дискутира бизнис идеи.
Филомена Пљаковска-Аспровска е Главен Извршен Директор и претседател на Управен Одбор на КаСис АД, единствен процесор од областа на картичното работење, електронска трговија и сертифицирано биро за персонализација на картички во Република Северна Македонија.
По вокација Дипломиран инженер по електротехника, насока Електроника и телекомуникации, магистрант на Економскиот факултет при УКИМ, алумни на Schulich School of Business, York University Toronto CA и стипендист на Kellog School of Management USA. Поборник и мотиватор на девизата дека учењето е процес кој не завршува, и секое вложување во себе е вредност за компанијата, окружувањето и општеството во кое живееме.
Својата работна кариера ја има започнато на позиција Систем администратор во компанијата, потоа како Директор на сектор и во два мандати член на Управен одбор.
За време на своето 18 годишно работно искуство, како експерт има можност да учествува во многу значајни проекти за имплементација на иновации и нови продукти од доменот на картичната индустрија. Горда на својот тим од компанијата за првите успешни персонализирани картички со чип во државата, имплементацијата на највисоките сигурносни стандарди за обезбедување податоци PCI DSS и ISO27001, воведување безбедна е-трговија со 3D модел и многу други проекти.
Истовремено членува во националниот совет за платни системи при НБРСМ и комисијата за поттикнување на безготовински плаќања со активно учество и максимална поддршка во иницијативите за поттикнување и подобрување во користењето на електронските канали за плаќање.
Во текот на кариерата ангажирана е како говорник и панелист на повеќе домашни конференции од областа на платните системи, безбедноста при картичните плаќања и теми од областа на електронската трговија.
Мисијата и целите продолжува да ги остварува преку континурана професионална соработката со банките и целиот екосистем во кој делува компанијата за рамноправно учество во модерните глобални дигитални економии.
Ермин се стекнал сo Bachelor и МBА во САД во областа на макроекономијата и финансиите. Кариерата во е-трговија ја започнал пред 8 години во групата OLX, поточно во водечката платформа за купување и продавање во Босна и Херцеговина, olx.ba, на позицијата финансиски директор, каде што стекнал искуство во екосистемот за е-трговија во финансиски и оперативни активности. Денес, покрај тоа што е CEO на Korpa, работи и како business developer за OLX.ba. Покрај тоа, тој е многу горд на неговиот ангажман во компанијата eKupon.ba, каде што ја извршува функцијата извршен директор. Тој ужива во динамиката и предизвиците кои се јавуваат секојдневно во оваа индустрија.
Мергим Чахани е основач и извршен директор на Gjirafa Inc – Џирафа е една од најбрзо растечките технолошки компании во Централна Европа (Deloitte Fast 50 2021 во CE позиција #11), со мисија да ја изгради интернет економијата во балканскиот регион. Екосистемот на услуги на Gjirafa опфаќа е-трговија, видео стриминг, онлајн маркетинг, cloud computing и entertainment продукција, и е еден од најдобро финансираните технолошки стартапи во Европа.
Претходно, во Њујорк, Мергим работел за Broadridge Financial Solutions (NYSE:BR), асистент професор на Универзитетот Сент Џон и бил дел од програма за консултации за извршен менаџмент во Morgan Stanley (NYSE:MS). Регионално, Мергим предавал на различни универзитети, беше претседател на Одборот на гувернери во Американската стопанска комора на Косово, член на одборот на Институтот АТОМ и Институтот ГАП, член на советодавни одбори на неколку стартапи, акцелератори и фондови. Неговото образование вклучува BS и магистерска диплома по компјутерски науки и МБА по менаџмент, од Универзитетот Сент Џон и Универзитетот во Њујорк.
Војдан е извршен директор на Kara5, ‘next-gen’ дигитална агенција која им помага на клиентите да ја забрзаат својата дигитална трансформација во Швајцарија, DACH регионот и глобално.
Посветена на обезбедување first-class дигитални решенија и со докажано портфолио со успешни проекти за дигитална трансформација, Kara5 се гордее што е клучен фактор за силен раст и брз развој на бројни клиенти од сите големини и индустрии, како што се CVA Silicone, SpiroChem, Connect, Kristal Coatings и многу други.
Уникатниот пристап на Војдан кон стратегиите, веб и дигитален маркетинг – заедно со неговото 19-годишно искуство во развој на маркетинг и продажба – ги подржува клиентите на Кара5 да откријат уникатни можности за одржлив раст и значајна трансформација.
Елена Панова е Директор на маркетинг и дигитална трансформација во А1 Македонија, конвергентен оператор кој ги нуди сите мобилни и фиксни телекомуникациски услуги, како и ИКТ производи. Елена е одговорна за развој и реализација на маркетинг стратегијата и спроведување на дигиталната трансформација во компанијата преку воведување на дигитални услуги, како и имплементација на алатки за роботизација и автоматизација на процеси. Фокусирана на воведување нови и иновативни алатки на пазарот со крајна цел дигитализација на општеството и подобрување на дигиталното корисничко искуство. Има учествувано на многубројни конференции како говорник или панелист, како The World Broadband Forum, Webit Festival Europe, International Customer Experience Summit EMEA, итн
Милкица Геринска е дел од тимот на Пивара веќе три и пол години. Во нејзината сегашна улога, таа е одговорна за развивање и спроведување на стратегијата на компанијата за поддршка на растот на дигиталната трговија. Покрај тоа, таа работи на забрзување на каналот за е-трговија и дигитална комерцијализација и паралелно градејќи долгорочни партнерства со клучните клиенти, со цел нивно подобро опслужување, како и да ги одведе работите секогаш чекор понапред.
Како дел од тимот на Coca Cola Hellenic кој го води бизнисот за е-трговија B2C, Milkica постојано работи на развој и активирање на системот за е-трговија, користејќи регионални стратегии и пристапи и применувајќи ги на локално ниво. Преку нејзината сегашна улога, таа ги следи трендовите за да го осплужи однесувањата на купувачите кои се менуваат.
Понатаму, Милкица е фокусирана на имплементирање на различни решенија кои придонесуваат за раст на бизнисот на компанијата во дигиталниот свет, преку имплементирање на најдобрите практики од The Coca-Cola HBC и Heineken.
Елира Демирај е родена во Тирана. Универзитетските студии по Бизнис менаџмент ги има завршено на Економскиот факултет на Универзитетот во Тирана, како и нејзините постдипломски студии по Финансии-банкарство. Г-ѓа Демирај има диплома за МБА по меѓународна бизнис администрација на Baker College, Мичиген, САД. Елира има богато и успешно искуство во јавната администрација, раководејќи со повеќе одделенија во општина Тирана во периодот 2001-2011 година. Била ангажирана и во неколку проекти како консултант и експерт за јавна администрација. Г-ѓа Демирај била генерален директор на Националната агенција за вработување и вештини, НАЕС. Исто така, има завршено серија обуки и квалификации за финансиски менаџмент, администрација, бизнис моделирање и развој, маркетинг итн. Г-ѓа Демирај моментално е на позицијата генерален директор во Дирекцијата за економски развој и вработување, во Министерството за финансии и Економија.
Бојан Кордалов е комуниколог и претседател на Советот за дигитална трансформација за Западен Балкан при Хајделберг Институтот – Скопје, кој активно работи во сферата на комуникациите и маркетингот повеќе од 20 години.
Бојан активно учествува во градењето на голем број комуникациски стратегии, промотивни, маркетинг и други ПР активности, како и друг тип на комуникациски кампањи за потребите на приватните компании, граѓанскиот сектор, меѓународни организации и јавни институции.
Во јавноста ја застапува потребата од дигитална трансформација на општеството, е-трговија, медиумска и дигитална писменост, градење на инклузивна општествена комуникација како основа во борбата со дезинформациите и теориите на заговор, но и говорот на омраза.
Бојан Кордалов е сертифициран обучувач, а во последниве 15 години има одржано повеќе од 500 обуки. Коавтор е на 5 публикации: „Дигитална трансформација кон е-општини“, „Прирачник за комуникација со млади гласачи“, „Општествена одговорност преку социјалните медиуми“, „Прирачник за неформално образование“, „Прирачник за добро управување.
Со образовна позадина во индустриско инженерство и менаџмент, Анџелина е ко-основач на FitKit и Coach Foods. По пет години по првичното лансирање, FitKit стана значаен лидер на фитнес и велнес дигиталниот простор во Северна Македонија. Анџелина му помогна на стартапот да стане најголемиот фитнес провајдер со повеќе од 2500 месечни активни корисници. Во FitKit, таа е одговорна за извршно управување, планирање и анализа на стратегии.
Горан е Маркет Директор во словачката компанија ARTMIE Ltd, лидер на онлајн пазар во ЈИ Европа за уметност и креативни материјали. Првите чекори во е-трговијата ги направи уште во 2013 година, а досега мина низ развојот на компанијата, од мала локална компанија до меѓународен лидер на пазарот во овој дел од Европа.
Горан беше директно вклучен во проширувањето на пазарот на сите јужни пазари, како и лансирањето на новиот регионален логистички центар и имплементацијата на ERP софтвер во фирмата. На почетокот на 2019 година, компанијата отвори регионална канцеларија во Скопје и Горан стана нејзин тим лидер.
Горан смета дека брзината е клучен фактор во онлајн трговијата. Тој стана специјалист за логистика и разви уникатни транспортни системи за балканските пазари кои не се членки на ЕУ. Заедно со тимот, тој создаде специфичен систем за испорака за Србија и Македонија и ја забрза прекуграничната испорака без потреба од локални магацини.
Штефен Худолин е шеф за соработка во Делегацијата на Европската Унија во Северна Македонија. Неговите одговорности се насочени околу финансиската поддршка на интегративниот пат на земјата во ЕУ и надзорот на нејзиното влијание и достигнувања во реформскиот процес.
Худолин има отслужено два дипломатски мандати во Србија, исто така како член на Делегацијата на ЕУ, која се занимава со правни и финансиски прашања на ЕУ. Помеѓу овие два мандата, тој бил политички и финансиски координатор во српската единица на Генералниот директорат за соседство и проширување во Брисел.
Пред да ја започне својата дипломатска кариера на Западен Балкан во 2004 година во Босна и Херцеговина, Штефен станал функционер на Европската комисија како генерален директор за економија и финансии во Луксембург.
Худолин ја завршил својата прва диплома по економија и финансии во 1995 година, по што следеле магистерски студии по правни науки по европски интеграции во 2012 година. Тој зборува германски, англиски и српски јазик и со неговата сопруга Марија живеат во Скопје со четирите деца.
Ото Граф е заменик-шеф на мисија во Амбасадата на Сојузна Република Германија во Скопје. Тој е на оваа позиција од март 2019 година и неговото претходно искуство вклучува многу различни позиции во германската амбасада во Вашингтон, Техеран, Будимпешта итн. Дипломирал на Универзитетот во Регенсбург со студии по економија.