Ненад Мирковиќ е меѓународен директор за маркетинг на брендови со повеќе од 15 години професионално искуство со спортски производи, работејќи за брендовите Nike и Jordan, FMCG и рекламните индустрии, на широк спектар на пазари, вклучувајќи ги Северна Америка, Западна и Источна Европа. Во неговата сегашна улога, тој е одговорен за раководството на функциите и тимовите кои ги водат сите активности за маркетинг, дигитални, комуникации и ангажман на потрошувачи за портфолиото на IQOS, низ Југоисточна Европа.
Тој е посветен на градење сила на брендот, поттикнување на побарувачката на потрошувачите и зајакнување на врската помеѓу брендот IQOS и неговите корисници на легална возраст, овозможено со холистички пристап каде офлајн и онлајн каналите создаваат синергија. Тој силно верува дека иновациите и новите технологии се овозможувачи на раст на брендот, па затоа ги вложува своите напори во интегрирање на Web 3.0 технологиите како што е NFT во стратегијата на брендот. Понатаму, тој е фокусиран на градење беспрекорно искуство во е-трговија и негување на потрошувачките заедници водени од високо сегментирано искуство со брендот и комуникација испорачана преку онлајн канали.
Ненад е страствен за спортот бидејќи учествувал во атлетиката на факултетско и професионално ниво.