Милкица Ѓеринска

Милкица Геринска е дел од тимот на Пивара веќе три и пол години. Во нејзината сегашна улога, таа е одговорна за развивање и спроведување на стратегијата на компанијата за поддршка на растот на дигиталната трговија. Покрај тоа, таа работи на забрзување на каналот за е-трговија и дигитална комерцијализација и паралелно градејќи долгорочни партнерства со клучните клиенти, со цел нивно подобро опслужување, како и да ги одведе работите секогаш чекор понапред.

Како дел од тимот на Coca Cola Hellenic кој го води бизнисот за е-трговија B2C, Milkica постојано работи на развој и активирање на системот за е-трговија, користејќи регионални стратегии и пристапи и применувајќи ги на локално ниво. Преку нејзината сегашна улога, таа ги следи трендовите за да го осплужи однесувањата на купувачите кои се менуваат.

Понатаму, Милкица е фокусирана на имплементирање на различни решенија кои придонесуваат за раст на бизнисот на компанијата во дигиталниот свет, преку имплементирање на најдобрите практики од The Coca-Cola HBC и Heineken.

Ecommerce Asociation

Македонската асоцијација за е-Трговија е првата и единствена асоцијација која цели кон инклузивна е-трговија. Нашата мисија е да создадеме иднина за е-трговски развој и успех на земјата. Асоцијацијата за е-трговија на Македонија има за цел да ги поддржи интересите на компаниите за е-трговија, да придонесе кон проширување на знаењето за е-трговија и негово проширување вклучувајќи ги поврзаните услуги и технологии, и да ги намали и елиминира бариерите кои го ограничуваат растот и развојот на индустријата. Веруваме дека иднината за подобра Македонија лежи во дигитална Македонија и паметно општество, а е-трговијата е интегрален дел од таквото општество.

web by agency