
После повеќе од 20 години раководење на стaртапи за софтвер, Скот Рафер сега создава иновативни партнерства помеѓу еден куп одлични стартапи за е-трговија, логистика, содржина и слични бизниси низ целиот свет кои мора да научат да се натпреваруваат со Amazon, Alibaba и Tencent/JD/Walmart. Овие три интернет гиганти развиваат и воведуваат системи за машинско учење во нивните инфраструктури со кои се соочуваат и потрошувачите и Транспацифичните ланци на снабдување, што дополнително ќе го забрза нивниот раст. За помалите стартапи да се натпреваруваат со нив, мора да почнат да ги користат нивните методи, и тоа што побрзо.
Рафер е исто така ко-основач, директор и/или набљудувач на одборот во Mashery (купен од Intel), MyBlogLog (купен од Yahoo!), Flow.space, Shiphawk, Shippabo, Nanigans, Newswhip, ShopPad и Zemanta (купени од Outbrain). Поврзете се со Скот на linkin.com/in/rafer, на @rafer ако сте основач, и прочитајте ги тестовите за VC идиот на rafer.net/search/idiot.
Краток преглед на говорот:
Рафер ќе зборува за е-трговија во рамки на пазарите како Северна Македонија и нејзиното учество во синџирите за снабдување помеѓу Азија и Европа. Гигантите на електронска трговија кои ги движат поголемите пазари се грижат многу за запирањата по овој пат и мора да се сретнат со партнери и локална експертиза.
Како новиот Пат на Свилата влијае врз економиите на Балканот? Како локалните играчи можат да напредуваат и да се натпреваруваат?